poniedziałek, 23 stycznia 2012

Kalendarz

Zanim zajmę się właściwym tematem dzisiejszego wpisu - czyli naszym wyzwaniem - jeszcze ważna informacja. Miło mi ogłosić, że papiery UHK Gallery zagościły w kolejnych polskich sklepach. Od dziś będzie je można kupić w sklepach Stonogi.pl i Scrapek.pl Zapraszamy!

Before I start to write about our new challenge I have important news. It's great to announce, that our papers are avaiable in new shops: Stonogi.pl i Scrapek.pl Enjoy!

Ale do rzeczy :) Styczeń to już ostatni dzwonek na zakup, zagospodarowanie i ozdobienie kalendarza. Dlatego jako temat naszego kolejnego wyzwania wybrałyśmy kalendarz właśnie. Zobaczcie, jak z tym zadaniem zmierzył się nasz zespół.

But let's talk about our challenge. January is a last minute to buy and decorate your calendar! So we decided to organize calendar challenge. Look, what our Design Team created!

Encza:


konstancja8:



Mimowolnie Zauroczona:


Cynka:



Olga:





Michelle:



A jak Wasze kalendarze? Gotowe? Ozdobione? Pokażcie nam je koniecznie!

Swoje prace (dowolną ilość) możecie zgłaszać korzystając ze skryptu poniżej, do 3 lutego.
4 lutego (w sobotę) ogłosimy wyniki :) Wśród uczestników rozlosowana zostanie nagroda - zestaw papierów Wenecja.


Calendar challenge
We would love to see your calendar projects! You can share your works using tool placed under this post and you can add as many projects as you want. And you have a chance to win our prize - Wenecja set of papers! Be sure to add your works below until 3th of February. Next day (4th February) we will announce the winner.
Have a great day and have fun with your projects!


Задание "Календарь"
Добавляйте свои "календарные" работы в Линки до 3 февраля.
Призом этого задания будет шикарный набор бумаги "Wenecja "!
А победителя мы объявим 4 февраля.

Всем удачи и хорошего настроения!






15 komentarzy:

  1. Witam, ja kalendarzyk, a nawet 2 opublikowałam w dzień Babci czy to się kwalifikuje czy dopiero po ogłoszeniu wyzwania na UHK można publikować post z pracą.
    Pozdrawiam, a kalendarz tu:http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2012/01/albumo-kalendarze/ Jeśłi się kwalifikuję to wstawię poprzez inlinkz
    Asia3city

    OdpowiedzUsuń
  2. A materiały mają być UHK-owe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już swoje zrobiłam :( Czy prace muszą być nowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiały nie muszą być uhakowe ;)
    Dziewczyny generalnie byśmy chciały, żeby pracy były robione na wzywanie, a nie dopasowywane, ale w tym przypadku - ponieważ jesteśmy kalendarzowo trochę spóznione, mogą być już gotowe :D
    Także dorzucajcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ile już pięknych prac się uzbierało!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie i ja swój dorzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace wszystkie:))),no i ile już ciekawych zgłoszeń!Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, to może i ja się zmobilizuję i wreszcie zrobię dla sienbie kalendarz? ;)

    http://oxigragallery.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace! Ach, nazachwycać się nie można :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Skorzystałam z okazji i dodałam kolejny, skoro nie ma ograniczeń, mam nadzieję że mnie nie zdyskwalifikujecie :D

    Jakoś mi się 5 zrobiło to i zgłosiłam, a co!? Kolekcja Wasza ładna, więc zawsze 5 szans to nie jedna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszsszsz, Toresowy kalendarzyk też dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this blog and love your works!
    I am from Hungary. Can I try this challange?
    Greetings: Bogi

    OdpowiedzUsuń
  13. No to jeszcze mój!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam do grona z mojm jabłuszkiem na 2012:-) pozdrawiam wszystkie Skraperki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :-)
    Mam nadzieję że jeszcze zdążyłam ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń