poniedziałek, 30 stycznia 2012

Maskarada

Witajcie :)

Karnawał w pełni, więc temat naszego nowego wyzwania bardzo na czasie - Maskarada.

Swoje prace możecie zgłaszać korzystając z narzędzia pod niniejszym postem. Możecie dodać tyle prac, ile chcecie - o ile pasują do tematu oczywiście :) Wśród uczestników rozlosujemy nagrodę, zestaw papierów UHK Gallery Wenecja.
Swoje Maskaradowe prace zgłaszajcie do piątku 10 lutego.
A następnego dnia, 11 lutego, ogłosimy zwycięzcę :)

Jednocześnie przypominam, że do 3 lutego trwa jeszcze wyzwanie - KALENDARZ

Życzę miłego dnia, wspaniałych karnawałowych zabaw i wiele przyjemności ze scrapowania!
A poniżej - prace naszego zespołu.


Всем привет!
Тема нашего нового задания: Маскарад.

 Добавляйте Ваши работы в гаджет внизу поста, Вы можете добавлять сколько угодно работ. И у Вас будет шанс выиграть наш приз - набор бумаги Wenecja.
Пожалуйста, добавляйте Ваши работы до 10 февраля.
Победитель будет объявлен на следующий день после окончания задания.
Хорошего дня и получайте удовольствие, создавая ваши работы!


 

Hello! Our new challenge theme is Masquerade.
You can see our team's works in this post.
You can also share your works using tool placed under this post and you can add as many projects as you want. And you have a chance to win our prize - Wenecja set of papers!
Be sure to add your works below until February 10th. Next day we will announce the winner :)
Have a great day and have fun on carnival parties and with your projects!

Cynka:

Encza:


konstancja8:


Mimowolnie Zauroczona:



Rudlis:


Zussska:


 JagaBa:

 Michelle


8 komentarzy:

  1. Uuu... pomyślałam, że temat nie dla mnie, ale praca Michelle otworzyła mi nowe horyzonty myślowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. heehee,Tores wiedziałam,ze nas nie zawiedziesz !!!Czekam na scrapa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace świetne, a temat nie taki łatwy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak mi się podoba, że każda zupełnie inna ! sukienka Zusski bardzo mnie urzekła. Poprę Tores - scrap Michell i jeszcze praca Cynki pobudza na mniej banalne skojarzenia, no ale w ich przypadku zwykle tak bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, zdążyłam! Co tam skrap, zrobiłam cały album...

    OdpowiedzUsuń