poniedziałek, 2 grudnia 2013

KALENDARZ ADWENTOWY - 2 grudnia

Czy Wiecie, że to już 2 grudnia?
Czas na świąteczne dekoracje, listy prezentowe, gwiazdkowe kartki, na refleksje, emocje i blask choinki! Na grzane wino, pieczenie pierniczków i dźwięki kolęd!
No i na... upominki!

W tym magicznym czasie chcemy i my sprezentować Wam coś specjalnego.
Jak w ubiegłym roku tak i teraz - czekają na Was w grudniu wyjątkowe niespodzianki - a wszystko to w ramach naszego cyklu:

KALENDARZ ADWENTOWY 2013

Od dziś, aż do Wigilii, na naszym blogu pojawiać się będą już nie tylko pomysły na ręcznie wykonane gwiazdkowe ozdoby, kartki i prezenty, ale codziennie znajdziecie tu także upominek od UHK Gallery. Nasza utalentowana ZusSska specjalnie dla Was przygotowała znowu istne cudeńka - czyli elementy do pobrania i wydrukowania, których możecie używać w swoich pracach :)

Wszystkie motywy będą darmowe i możecie używać ich bez ograniczeń :)


A jeśli chcecie zerknąć, jak bawiłyśmy się twórczo w zeszłym roku, inspiracje i nasze freebies znajdziecie tutaj - KLIK!

Startujemy cyferkami do kalendarzy adwentowych:





UHK wykorzystała je zgodnie z przeznaczeniem - do kalendarza :)

"Pobawiłam się tuszami, mgiełkami i papierami do mediowania z kolekcji Winter is Coming.
Drewniane spinacze do bielizny okleiłam papierem "dream of Spring", tło wykleiłam "do you remember", a cyferki wydrukowałam na papierze "Letter from Home".


Drukując wzór na papierze foliowanym można uzyskać fajny vintagowy efekt - nie wiem jak by to było z drukarką laserową, ale tusz atramentowy - podobnie jak mgiełki czy distressy - nie przylega do lakierowanej powierzchni. Po wydrukowaniu cyferek, przetarłam arkusz chusteczką, wytuszowałam, a efekt można zobaczyć na zdjęciach poniżej :)

 Po przycięciu papieru "Letter from Home" do wymiarów pudełka, zostały mi dwa długie paski, z których wycięłam małe tagi. Każdy z nich, po niewidocznej stronie ma napisane miejsce, gdzie danego dnia bedą schowane słodkości dla dzieci.




Ewa-Mimowolne Zauroczenia, 
wykorzystała 4 cyfry
do ozdobienia świec, po jednej na każdy tydzień Adwentu,
a prezentują się tak:


Jak widać nawet zwykłe świeczki 
mogą być fajnym prezentem dla najbliższych


A Michelle wykorzystała cyferki do numerowania stron w swoim albumie - grudniowniku:

 


Jeśli uda Wam się wykorzystać nasze cyfry do własnych projektów, koniecznie się nami podzielcie!!!

3 komentarze:

  1. przepiękne inspiracje... Kalendarz miodzio

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooj właśnie tego było mi trzeba na moje adwentowe świeczki :D cudne numerki! dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne freebieski, Zusska dała czadu :)

    OdpowiedzUsuń