niedziela, 15 czerwca 2014

Prima Dolls na uhkowych papierach

Spodobały mi się jakiś czas temu Laleczki Prima Marketing. 
Mając do dyspozycji 2 z całej kolekcji -zaprosiłam kilka uczennic do wspólnej zabawy.
Otrzymały zapas resztek papierów UHK Gallery, stemple, tusze, maski i zrobiły kilka projektów.
to dowód, że zapas papieru był do ich dyspozycji :)
tusze i maski również
Twórczo i kreatywnie dziewczyny spędziły 4 godziny, 
bo przecież oceny już są wystawione, a wakacje już niedługo.
W swoich pracach użyły papierów z kolekcji:
Holmes in Love
Pastel
Weekend
Duo - Watson
oraz innych
Przy okazji przypomniały mi się dziecięce czasy, 
gdy sama wycinałam i ubierałam papierowe laleczki :)

5 komentarzy:

  1. Irenko, żałuję, że nie jestem Twoją uczennicą :) świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko a tak zupełnie przypadkiem nie ma u Ciebie klasy dla III wieku bo jakby co to ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedne chude laleczki! Wyglądają na strasznie zagłodzone ;) Ale tła mają pierwsza klasa za to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie są na diecie 'primowej' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Prace świetne. Zdolne uczennice :)

    OdpowiedzUsuń