niedziela, 4 stycznia 2015

Moje 3 i 5 :)

Witam, z góry zaznaczam, że 3 i 5 to nie są moje szczęśliwe numery :)

Styczeń bywa miesiącem podsumowań mijającego roku i dlatego my również chciałyśmy pokazać swoje ulubione projekty wykonane w ciągu ubiegłego roku oczywiście z papierów UHK Gallery.
Pod liczbą '5' kryje się pięć projektów, do których mam pewien sentyment
całość z jednego papieru Mushrooms - Lycoperdon
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
w tagu użyty został papier z zestawu 'Winter is coming' Pamiętasz?
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
całość wykonana z zestawu Naval Treaty/ Traktat morski
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
wykorzystałam tutaj Ciszę przed burzą
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
w tej pracy głównym i jedynym papierem jest Pastel Trzy
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Pod liczbą trzy zaś kryją się nasze przydasie, bez których nie możemy się obejść.
Siadając do biurka, wyjeżdżając gdziekolwiek, gdzie będzie możliwość kartkowania zabieram zawsze:
nożyczki, klej i szpikulec craftowy - bez nich się nie ruszam :)
A jakie są Wasze najważniejsze przydasie, bez których nie wyobrażacie sobie pracować, tworzyć?

6 komentarzy:

  1. Przepiękne inspiracje!!!U mnie zamiast ,,szpikulca" byłby trymer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek jest no 1!!
    Ja w torebce mam ZAWSZE kordonek, szydełko, mulinę, kawałek do haftowana no i nożyczki. A w zależności od bieżących poczynań woże to co robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, mnie najbardziej urzekł motyli tag. A co do przydasi - potwierdzam, sprawdziłam naocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. All of them beautiful projects! Stunning!

    OdpowiedzUsuń