niedziela, 16 sierpnia 2015

UHK Gallery paper and our Wedding

This year is our wedding year. 
We chose "light blue" and "dusty blue" as a main colours of our happy event. 
From the begining of  preparations for the event I decided that wedding invitations 
will be one of the main wedding's attribute.

So when I've received paper collection "Celebration", 
I understand that it's just perfect paper for our Big Day :)

Our Wedding day we spent only with the close relatives,
so it was not difficult to create very special invitations.
Let's see them!

Цей рік став роком нашого Весілля. 
Головними кольорами в оформленні свята ми вибрали
"світлий блакитний" та "димчастий блакитний". 
Та й з початку підготовки я знала, що весільні запрошення 
мають бути дуже особливим елементом нашого весілля.

Тому коли я отримала посилочку з папером "Celebration",
я одразу зрозуміла, що цей неймовірно гарний папір - все, що мені потрібно!
Наше Весілля було маленьким та затишним святом в колі найближчих людей,
тому було не складно створити особливі запрошення.
Давайте подивимося, що вийшло!

 I drew watercolors and used them in our wedding printings

Я спеціально зробила акварельні малюнки,
які були використані у весільній поліграфії

 In a little envelope we hided  seating cards

А в маленькому конвертику сховалися картки для розсадки гостей

And want to show you some pics from our wedding. I'm glad to share them with you!

І ми хочемо поділитися з вами декількома фото з нашого весілля:




I've used wonderful Celebration papers:



Sincerely yours,

З найкращими побажаннями, ваша,

9 komentarzy: