poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wspomnienia z grudnia

Grudniownik to forma scrapowego pamiętnika/albumu z grudniowych przygotowań do świąt i z samych świąt Bożego Narodzenia - robię go od kilku lat, ale tym razem podjęłam wyzwanie, żeby udokumentować naprawdę każdy dzień grudnia, od 1 do 31 - i jestem dumna, bo mi się udało! Miałam ochotę na naprawdę bogaty album, z mnóstwem dodatków, w tradycyjnych kolorach, i zrobiłam go na bazie segregatora, żeby bez problemu dołożyć tyle kart, ile będe chciała - w efekcie wyszedł niezły grubasek. 

Wykorzystałam przede wszystkim papiery ze świątecznych kolekcji UHK Gallery - HoHoHolmes i LoftChristmas, są na tyle grube, że jedna warstwa spokojnie udźwignie zdjęcia i ozdoby. A ozdabiałam naklejkami, wstążkami, tagami, wycinankami z dziurkaczy i wykrojników, kwiatkami, perełkami, ćwiekami... poszalałam! 

Tak wygląda w całości zakończony album: 


Kilka kart ze środka - są różnych kształtów i wielkości, jak mi było wygodniej: 







Oprócz stron ze zdjęciami porobiłam też ozdobne przekładki: 



I parę stron bez zdjęć, tylko z tekstem - tutaj schowanym pod "klapką" z choinką:


Jak na mnie - mnóstwo ozdób!





Bawiłam się świetnie, robiąc ten grudniownik, chociaż przyznam, że oskrapowanie absolutnie każdego dnia z miesiąca to jest pewne wyzwanie :) No i już zbieram pomysły na tegoroczny grudniownik, chociaż chyba będzie trochę bardziej clean&simple ;)

Pozdrawiam i życze przy okazji wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 

Tores-

7 komentarzy:

  1. Wspaniały,bogaty i kolorystycznie taaaaki świąteczny! Uwielbiam oglądać drobiazgi i ozdóbki w Twoim albumie.Z zastosowaniem dużych zdjęć wyszedł Ci porządny,pamiątkowy album-grudniownik!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :D zawsze chciałam spróbować scrapbookingu, ale jakoś nie potrafię :P natomiast udało mi się ostatnio zrobić coś ''na kształt'' takiego albumu, zrobiłam sama okładkę z modeliny, a w środku powklejałam zdjęcia z dni ważnych dla mnie i mojej drugiej połówki ;) tak to wygląda: http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/01/drewniany-notes-na-pamiatki-historia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały grudniownik. Włożyłaś w Niego wiele pracy i serca! Wspaniały!. Mam nadzieję, że w tym roku, uda mi się zrobić swój własny grudniownik! Pozdawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bardzo kolorowy :) Bardzo fajnie będzie powspominać już za parę miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziewczyny :) Praca nad nim to była przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń